Search

Recent Posts

"פגישת נתניהו עם מנהיג סודן – תקיעת סכין" - ישראל היום

"פגישת נתניהו עם מנהיג סודן – תקיעת סכין" - ישראל היום

פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם מנהיג סודן עוררה גל תגובות גם אצל בכירים ברשות הפלשתינית.

סאיב עריקאת אמר הערב (שני) כי "הפגישה היא דקירת סכין בגבו של העם הפלסטיני ויציאה בוטה מיוזמת השלום הערבית. זאת בתקופה שבה ממשל הנשיא דונלד טראמפ וראש ממשלת ישראל נתניהו מנסים לחסל הסוגייה הפלשתינית ומנסה להוביל לסיפוח ירושלים והאדמות הכבושות מהעם הפלשתיני, כפי שקרה בסיפוח של הגולן הסורי הכבוש".

רה"מ נתניהו נפגש עם נשיא אוגנדה // צילום: לע"מ

לדבריו, "אף אחד לא יכול לסחור לטובת האינטרסים שלו על חשבון הזכויות הלאומיות של העם הפלשתיני". עריקאת גם דאג לתקוף את אוגנדה על רקע כוונתה להעביר את השגרירות שלה לירושלים. "אני קורא למדינות האיחוד האפריקני לשמור על החלטותיהם בנוגע לסכסוך הישראלי-פלשתיני, שמבוססים על החוק הבינלאומי, ומבטיחים את עצמאותה של מדינת פלשתין עם בירתה מזרח ירושלים במסגרת גבולות 67'".
במקביל גם הג'יהאד האסלאמי גינה בתוקף את פגישתו של מנהיג סודן עבדול-פאתח אל בורהאן, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הפגישה הזו מבטאת את עמדתו הידועה של העם הסודני, שנחשבים לתומכים בפלשתינים", נמסר מארגון הטרור, "אנחנו קוראים לעם הסודני לדחות ולגנות את הפגישה עם נתניהו".

בתוך כך, החזית העממית הגיבה גם היא ואמרה כי "אנחנו קוראים לעם הסודני לגנות את הפגישה של הנשיא עבדול-פאתח אל בורהאן עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולצאת נגד כל צעד של נורמליזציה". 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-03 20:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMwMzk30gEA?oc=5
52781799121354

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""פגישת נתניהו עם מנהיג סודן – תקיעת סכין" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.